Skontaktuj się z nami już dziś!

Masz Pytanie?
English|Polski
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, dokonując trzech prostych kroków. Pamiętaj jednak że masz na to 14 dni od dnia otrzymania zamówienia. Po tym terminie zwroty nie będą przyjmowane. Produkty szyte na zamówienie - również nie podlegają zwrotowi - (odpowiednia informacja w opisie produktu)

Poinformuj nas o odstąpieniu od umowy - hello@petitstylo.eu

1. Wypełnij czytelnie Formularz zwrotu. link:word pdf
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna zwrotu oraz data zakupu.

2. Przygotuj paczkę
Zwrot przyjmiemy jeśli paczka będzie zawierała pełnoprawny nie używany produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, oryginał faktury/paragonu zakupu oraz formularz zwrotu.

3. Wyślij do nas
Paczkę na swój koszt należy wysłać na adres:

Sklep PetitStylo.pl
PROINSPECT PRODUKCJA Marek Złoto
ul. Wrocławska 100, 45-835 OPOLE

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie towaru.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, (zamówienie realizowane pod indywidualne wymiary oraz robione na zamówienie - odpowiednia informacja w opisie produktu)
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, (odzież nie była używana oraz posiada metki i stickery)

Produkty który nie podlegają zwrotowi mają taką wyraźną informacje w opisie produktu:

Sukienki szyjemy samodzielnie, indywidualnie dla Ciebie. Dostępna jest na zamówienie, oznacza to że musimy ją uszyć specjalnie dla Ciebie i nie podlega zwrotom. 

Odstąpienie od umowy zostanie uznanie w przypadku ścisłego postępowania zgodnie z powyższymi zapisami. W przypadku otrzymania nie kompletnego produktu lub braku jakiegokolwiek dokumentu, produkt zostanie odesłany na Państwa koszt. W przypadku nie uznania zwrotu paczka zostanie wysłana na Twój koszt za pobraniem. W przypadku nieodebrania paczki, towar zostanie komisyjnie zniszczony. 

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację należy złożyć na piśmie i wysłać drogą pocztową na adres podany poniżej.

Zareklamować możesz, dokonując trzech prostych kroków.

1. Wypełnij czytelnie Formularz reklamacji. link:word pdf
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Przygotuj paczkę
Reklamację rozpatrzymy jeśli produkt istotnie posiada wadę produkcyjną lub materiałową a paczka będzie zawierała oryginał faktury/paragonu zakupu oraz formularz reklamacji.

3. Wyślij do nas
Paczkę na swój koszt należy wysłać na adres:

Sklep PetitStylo.pl
PROINSPECT PRODUKCJA Marek Złoto
ul. Wrocławska 100, 45-835 OPOLE

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Rozpatrzenie reklamacji zostanie uznanie w przypadku ścisłego postępowania zgodnie z powyższymi zapisami. W przypadku rozpatrzenia odmownego, produkt zostanie odesłany na Państwa koszt. 

Jakość wykonania jest dla nas kluczowa. Dlatego przed wysłaniem paczki, każdy produkt jest poddawany dokładnej analizie a sam proces pakowania jest monitorowany przez kamery. Daje nam to 100% pewności że towar jest wysyłany bez wad. 

Jeśli widzisz że paczka podczas odbioru jest uszkodzona, NIE ODBIERAJ JEJ, wypisz z kurierem protokół zniszczenia paczki. Brak protokołu = nieprzyjęciem reklamacji. 

Uszkodzenia produktu podczas otwierania paczki (np. otwieranie nożem co może skutkować przecięciem produktu) również skutkować będą nieprzyjęciem reklamacji. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl