English|Polski
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, dokonując trzech prostych kroków.

1. Wypełnij czytelnie Formularz zwrotu
Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna zwrotu oraz data zakupu.

2. Przygotuj paczkę
Reklamację przyjmiemy jeśli paczka będzie zawierała pełnoprawny nie używany produkt wraz ze wszystkimi jego akcesoriami, oryginał faktury/paragonu zakupu oraz formularz zwrotu.

3. Wyślij do nas
Paczkę na swój koszt należy wysłać na adres:

Sklep PetitStylo.pl
PROINSPECT GROUP Marek Złoto
ul. Wspólna 3A / Lok. 15, 45-837 OPOLE

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb, (zamówienie realizowane pod indywidualne wymiary)
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, (odzież nie była używana oraz posiada metki)

Odstąpienie od umowy zostanie uznanie w przypadku ścisłego postępowania zgodnie z powyższymi zapisami. W przypadku otrzymania nie kompletnego produktu lub braku jakiegokolwiek dokumentu, produkt zostanie odesłany na Państwa koszt. 

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację należy złożyć na piśmie i wysłać drogą pocztową na adres podany poniżej.

Zareklamować możesz, dokonując trzech prostych kroków.

1. Wypełnij czytelnie Formularz reklamacji
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2. Przygotuj paczkę
Reklamację rozpatrzymy jeśli produkt istotnie posiada wadę produkcyjną lub materiałową a paczka będzie zawierała oryginał faktury/paragonu zakupu oraz formularz reklamacji.

3. Wyślij do nas
Paczkę na swój koszt należy wysłać na adres:

Sklep PetitStylo.pl
PROINSPECT GROUP Marek Złoto
ul. Wspólna 3A / Lok. 15, 45-837 OPOLE

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Rozpatrzenie reklamacji zostanie uznanie w przypadku ścisłego postępowania zgodnie z powyższymi zapisami. W przypadku rozpatrzenia odmownego, produkt zostanie odesłany na Państwa koszt. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl